فردایی
پر از
طعم شیرین لبخندهای از ته دلت ،
پر از رنگ آرامش چشم هایت ...
تو
خوب باش ،
تو فقط بخند ؛
ناگهان ببین
دنیا
چه قشنگ می شود ...!
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
و کنارش
کمی
جا بگذار
تا با خط خود
بنویسم :
" جواب عمری که از من
تلف کردند را
چه خواهند داد ؟ "
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
که انگار
تکلیف شان
با خودشان معلوم نیست !
هی تا پشت پلک هایت
می آیند ،
هی بر می گردند !
می دانی
این بلا
کی
سر بغض های بیچاره می آید ؟
درست وقتی که
هم دلخوری ،
هم دلتنگ ...
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
طورے ڪه حتے خودت هم
از این عشق بویے نبرے وتو
دوباره بگویی:
"دوستت دارم "
از همان هایے ڪه
وقتے دلتنگے تمام
وجودم را فرا میگیرد
برزبان مے آورے....
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19
جای خالی کسی را احساس میکنیم
که فقط میدانیم باید باشد!
او را در خیالمان دیده ایم
با او زندگی ها کرده ایم!
و آخرش هم
این جای خالی را تا همیشه حس میکنیم!
و هیچ کس هم نمیتواند بگوید
من جای خالی کسی را در زندگی ام
هیچ وقت حس نکرده ام!
آدمیزاد همیشه یک چیز برای دلتنگی دارد!!!!
ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19