اولین عشق من ، مدیرم بود

خرید بک لینک
دلم
روشن است
به فردایی
که قرار است
حال خوب تو ،
قشنگ شان کند !

فردایی
پر از
طعم شیرین لبخندهای از ته دلت ،
پر از رنگ آرامش چشم هایت ...

تو
خوب باش ،
تو فقط بخند ؛
ناگهان ببین
دنیا
چه قشنگ می شود ...!

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 11 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

"شب بخیر"
از زبان کسی که دوستش داری،فقط یک کلمه ساده نیست..!!!
"شب بخیر"
یعنی یک روز دیگر همراهت بودم.
یک روز دیگر دوستت داشتم.
یک روز دیگر حواسم به تو بود.
یک روز دیگر جز تو کسی برایم مهم نبود.
خلاصه "شبخیر"مهم ترین مکالمه ی کوتاه در آخر شب است.
لطفا هیچوقت از کسی که میدانی منتظر این کلمه است دریغ نکن.
چون ممکن است او به امید همین "شبخیر" ها روزش را شب کند..
+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 19 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

سه درد آمد به جانم ، هر سه یکبار !غریبیّ و اسیریّ و غم یار غریبیّ و اسیری چاره داردغم یار و غم یار و غم یار ...
+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 18 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

توی دفترت
مرا
همین قدر زرد
همین قدر خشکیده و رنجور
همین قدر پیر
بکش !

و کنارش
کمی
جا بگذار
تا با خط خود
بنویسم :
" جواب عمری که از من
تلف کردند را
چه خواهند داد ؟ "

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 7 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

زمین وقتی از زمستان خسته میشودو بیتاب رسیدن بهار استقبل از آمدن بهار سبـزه میاندازدمیخواهد به بهار بگوید ...ببین بهار آنقدر بیقرارت هستیمکه از شوق خودمان سبز شدهایمبا اطمینـان برگرد •••ما هم ...اگر از این دیار یـخزده خسته شدهایماگر تحمل ســرمای استخوان شکن زمستان طولانی دنیا را نداریمو اگ اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

یک بغض هایی هست

که انگار

تکلیف شان

با خودشان معلوم نیست !

هی تا پشت پلک هایت

می آیند ،

هی بر می گردند !

می دانی

این بلا

کی

سر بغض های بیچاره می آید ؟

درست وقتی که

هم دلخوری ،

هم دلتنگ ...

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 1 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

میدانے آرام دوستت خواهم داشت

طورے ڪه حتے خودت هم

از این عشق بویے نبرے وتو

دوباره بگویی:

"دوستت دارم "

از همان هایے ڪه

وقتے دلتنگے تمام

وجودم را فرا میگیرد

برزبان مے آورے....

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 20 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

همه مان؛

جای خالی کسی را احساس میکنیم

که فقط میدانیم باید باشد!

او را در خیالمان دیده ایم

با او زندگی ها کرده ایم!

و آخرش هم

این جای خالی را تا همیشه حس میکنیم!

و هیچ کس هم نمیتواند بگوید

من جای خالی کسی را در زندگی ام

هیچ وقت حس نکرده ام!

آدمیزاد همیشه یک چیز برای دلتنگی دارد!!!!

+ نوشته شده توسط d.y در و ساعت 1 |
اولین عشق من ، مدیرم بود...

ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 4:19

صفحه بندی